FAQ's

Kan ik mijn product terugsturen?
Als je niet tevreden bent, het product anders is dan verwacht, of je vindt het gewoon toch niet zo leuk (kunnen wij ons haast niet voorstellen) dan kunt u altijd uw pakketje binnen 14 dagen retour sturen. U ontvangt dan binnen 14 na retour ontvangst van het pakketje uw geld terug op de door u opgegeven rekeningnummer. Bezorgkosten voor het retour sturen zijn wel voor eigen rekening.

Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?
De bezorging is afhankelijk van PostNL, over het algemeen kan je je pakket verwachten tussen 2-3 werkdagen. Zodra de bestelling geplaatst is gaat het pakketje binnen 1 werkdag de deur uit. Je ontvangt ook een track and trace nummer van ons zodat jij je pakketje kan volgen.

Betaal ik verzendkosten?

Bij aankopen met bezorgadres in Nederland onder de € 75,00 betaal je € 6,75 verzendkosten. Bij aankopen met bezorgadres in Nederland boven de € 75,00 betaal je geen verzendkosten. 
Woon je in Almere? Dan kom ik het pakketje persoonlijk bij je afleveren, hiervoor zal ik contact opnemen om een afspraak in te plannen. Wil je het gewoon door PostNL laten bezorgen dan kan dat natuurlijk ook, hiervoor gelden de zelfde tarieven als reguliere verzendingen. 

Voor bestellingen buiten Nederland maar wel in Europa betaal je tussen de € 9,00 en € 25,00 afhankelijk van het gewicht van het pakketje.

Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken?
Je hebt bij ons de mogleijkheid om te betalen met iDeal, Paypal en Klarna.

Kan ik zonder account winkelen?
Uiteraard kan je zonder account winkelen en bestellen. Maak je wel een account aan, dan kom je in aanmerking voor leuke kortingen en give-aways.

Kan ik mijn aankoop als cadeau laten inpakken?
Elke bestelling wordt met zorg en liefde verpakt, momenteel hebben wij nog geen extra verpakking mogelijkheden maar wellicht in de toekomst.